بازدیدهای دوره‌ای از خانه‌های قرآن استان اصفهان آغاز شد
کد خبر: 3937102
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

بازدیدهای دوره‌ای از خانه‌های قرآن استان اصفهان آغاز شد

بازدیدهای دوره‌ای از خانه‌های قرآن استان اصفهان که با شیوع کرونا با وقفه مواجه شده بود، از سر گرفته شد.

به گزارش ایکنا، با شیوع کرونا روند بازدیدهای دوره‌ای از خانه‌های قرآن استان اصفهان با وقفه مواجه و صرفاً به صورت تلفنی ارزیابی‌ها انجام شد. اما هم‌اکنون دوباره این بازدیدها با هدف تهیه گزارش‌ها و ارزیابی فعالیت‌های خانه‌های قرآن از سر گرفته شده است.

استان اصفهان 24 شهرستان دارد و در اولین قدم از خانه‌های قرآن شهرستان‌های آران و بیدگل، فلاورجان، فریدون‌شهر، تیران و کرون و شاهین‌شهر از سوی نمایندگان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان اصفهان به عنوان بازرس بازدید به عمل آمد و مابقی خانه‌های قرآن نیز در نوبت بازدید قرار گرفته‌اند.

ارائه گواهی‌نامه‌های دوره‌های تربیت مربی حفظ و مفاهیم

همچنین خبر دیگر از اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان اصفهان، مبنی بر ارائه گواهی‌نامه‌های پایان دوره تربیت مربی حفظ قرآن سطح یک و تربیت مربی مفاهیم است که اتحادیه، مجری برگزاری آن بوده است.  

این دوره‌های حضوری و مجازی از 11 دی 98 آغاز شده بود که به خاطر شیوع کرونا در اجرای آن وقفه افتاد و تا 25 تیر 99 به‌طول انجامید.

به 18 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم (به مدت 136 ساعت) گواهی پایان‌دوره اعطا شد، همچنین گواهی پایان دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن نیز به زودی به 16 نفر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha