مقتدی صدر خطاب به تجمع‌کنندگان: اکثریت پارلمان را از آن جریان صدر کنید
کد خبر: 3937672
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

مقتدی صدر خطاب به تجمع‌کنندگان: اکثریت پارلمان را از آن جریان صدر کنید

رهبر جریان صدر عراق از تجمع هزار نفری هواداران خود در میدان التحریر بغداد خواست در انتخابات زود هنگام مجلس اکثریت پارلمانی را از آن خود کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی 21، بعد از تجمع طرفداران جریان صدر در میدان التحریر بغداد، مقتدی صدر امروز جمعه، 7 آذرماه خطاب به هواداران خود گفت: ما ملزم به دفاع از دین، عقیده و وطن‌مان در برابر ازهم پاشیدگی، انحراف، کفر علنی و افزایش فسق و فجور و ناهنجاری‌های اخلاقی و تقلید از غرب کافرپیشه هستیم.

رهبر جریان صدر تصریح کرد: ما همچنین متعهد به دفاع از اعتقادات آسمانی خود به شیوه‌های مشروع و بدون ظلم و خشونت هستیم، از خداوند می‌خواهیم که ما را در برابر قوم فاسد، ظالم و منحرف یاری کند؛ کسانی که بدی عراق ما را می‌خواهند.

وی تصریح کرد: ما انقلاب‌ خود علیه ظلم، اشغالگری، فساد و انحراف را از انقلاب امام حسین(ع) آموخته‌ایم، چشم طمعی به قدرت نداریم و تنها خواهان رحمت، توفیق و نصرت الهی هستیم.

مقتدی صدر خطاب به تجمع‌کنندگان: اکثریت پارلمان را از آن جریان صدر کنید

صدر گفت: برخی خواهان سلطه بر مردم و غارت منابع و ثروت‌های کشور و برخی نیز خواهان نگه داشتن عراق در سیطره شرق یا غرب هستند. گروهی دیگر نیز خواهان عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مسائل دیگر هستند.

وی از هوداران خود خواست با مشارکت در انتخابات آینده، اکثریت پارلمان را از آن جریان صدر کنند تا بتواند دولت آینده را تشکیل دهد.

انتهای پیام
captcha