بیانیه کمیته امداد خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3937937
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

بیانیه کمیته امداد خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده

کمیته امداد امام خمینی(ره) در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان، پیامی صادر کرد.

کمیته

به گزارش ایکنا از خوزستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان پیامی به شرح زیر صادر کرده است. 

 «بسم رب الشهدا والصدیقین
شهادت هنر مردان خداست.

بار دیگر صهیونیزم بین‌الملل و دشمنان پست، جنایتکار و زبون ایران اسلامی در عملیاتی ناجوانمردانه یکی از دانشمندان هسته‌ای را به شهادت رساند. شهید محسن فخری‌زاده به سرچشمه نور و به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل خود رسید و همچون یاران شهید‌ش به دستور شقی ترین افراد به فیض عظما شهادت نائل شد.

این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه، محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تأمین‌کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش ناامیدتر خواهد کرد.

جنایتکاران تروریست بدانند شهادت دانشمندان هسته‌ای نه فقط تأثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت، بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه‌های علمی به دنبال خواهد داشت، چرا که امام خمینی(ره) فرمود بکشید ما را، ملت ما بیدار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان جمال شیبه به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ مددجویان این نهاد ضمن محکومیت این اقدام پلید، شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند برجسته کشور دکتر فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، همکاران و بستگان به‌ویژه خانواده معزز این شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض می‌کنند. راهش پایدار و پر رهرو باد».

انتهای پیام
captcha