پیام رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای
کد خبر: 3937989
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

پیام رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای را تبریک و تسلیت گفت.

پیام رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی
آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه
سلام علیکم بماصبرتم
شهادت مجاهد فی سبیل الله دانشمند عارف دکتر محسن فخری زاده چهره تابناک و منور عرصه دانش هسته‌ای و صنایع موشکی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این سرو سربلند نه اولین شهید میدان جهاد فی سبیل الله است و نه آخرین شهید این عرصه خواهد بود اما آنچه مایه مباهات و سربلندی است رهروان بی‌شمار این راه پرافتخار و عزم مستحکم سرداران این طریق است.
آنان که در محضر امام عظیم الشان آموختند که
آن که مردن پیش چشمش تهلکه است
نهی لاتلقوا بگیرد او به دست
و اینان که در مکتب شما فرا گرفتند و ایمان آوردند که شهادت مزد تلاش الهی مردان راست قامت است. اینک با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت عروج آسمانی این مهاجر الی الله به حضور مبارک حضرتعالی و جبهه مقاومت و آزادگان عالم و جامعه علمی کشور و خانواده این عزیز بار دیگر اراده پولادین و استواری گام‌های جامعه علمی کشور را اعلام نموده و یقین داریم با راهبری و زعامت شما این قافله به قله بلند فتح و ظفر خواهد رسید و گرد یأس و ناامیدی به چهره کریه نظام سلطه و خصوصا آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل خواهید پاشید.

امام بزرگوار ما
شهادت این عزیز سند محکم و دلیل روشنی است بر آنچه در مکتب شما آموختیم که سازش با دشمن و نرمش در برابر او نتیجه‌ای جز جسارت و زیاده‌خواهی و درنده‌خویی او ندارد و تنها راه جبهه حق ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و آشتی‌ناپذیری و قدرت‌نمایی در کارزار همیشگی حق و باطل است.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید محسن شفیعی
رییس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
در دانشگاه های خوزستان
۸ آذر ۱۳۹۹

انتهای پیام
captcha