برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کارکنان نیروی انتظامی و ارتش
کد خبر: 3938466
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کارکنان نیروی انتظامی و ارتش

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی با برخی از ادارات استان اظهار کرد: پیش از این تفاهم نامه آموزش بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی منعقد شده بود و هفته گذشته چنین تفاهم‌نامه‌ای با ارتش امضا شد.

فدیعمیحجت‌الاسلام علی فدیعمی،‌ مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه مراحل پایانی طرح پایش موسسات قرآنی استان در حال انجام است، گفت: پایش و ارزیابی بیشتر موسسات انجام شده است و در شهرستان‌هایی که تعداد بالای موسسات قرآنی را دارند، این طرح در مراحل پایانی آن قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی با برخی از ادارات استان اظهار کرد: پیش از این تفاهم‌نامه آموزش بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی منعقد شده بود که بر اساس آن دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی برگزار شد و گواهینامه شرکت‌کنندگان صادر شد.

فدیعمی افزود: همچنین هفته گذشته چنین تفاهم‌نامه‌ای با ارتش بسته شد و این دوره‌های آموزشی به زودی برای کارکنان ارتش نیز آغاز می‌شود.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: گواهینامه پایان دوره تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ۲۰۰ نفر نیز صادر شده است که در اختیار موسسات قرآنی قرار  داده شد. 

انتهای پیام
captcha