تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد راسخون برای خدمت‌رسانی به محرومان
کد خبر: 3938736
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد راسخون برای خدمت‌رسانی به محرومان

کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و بنیاد جهادی راسخون، در راستای عینیت‌بخشی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت‌رسانی به محرومان، با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

تفاهم نامه

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی بنیاد جهادی راسخون، پوریا اشتری، مسئول بنیاد جهادی راسخون با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد خمینی(ره) و این بنیاد، گفت: این سند همکاری که با هدف خدمت‌رسانی به اهالی تحت پوشش کمیته امداد و کم برخوردار منطقه کوی طاهر تنظیم شده، خانواده‌محور و مبتنی بر سیاست اصلی مجموعه جهادی راسخون، یعنی محرومیت‌زدایی ست.

وی در توضیح محتوای این تفاهم‌نامه، گفت: مفاد این تفاهم‌نامه شامل تأمین و واگذاری مصالح عمرانی جهت تعمیرات منازل به مهندسین و جهادگران بنیاد، اختصاص وام‌های حمایتی و اشتغال‌زایی، کمک هزینه خرید جهیزیه به زوج‌های جوان، حمایت از فعالان قرآنی و حفاظ، بهره‌مندی اهالی از سهمیه ویزیت پزشک و درمان در بیمارستان آیت‌الله کرمی و انواع دیگری از تسهیلات معیشتی است.

اشتری در پایان ضمن اعلام شروع اجرای این تفاهم‌نامه در یک ماه آینده، ابراز امیدواری کرد: این همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت‌رسانی ویژه به مردم کوی طاهر، مؤثر و پیوسته باشد.

انتهای پیام
captcha