رقابت‌های سراسری قرآنیان ناجا در فارس پایان یافت
کد خبر: 3941645
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
همزمان با سراسر كشور؛

رقابت‌های سراسری قرآنیان ناجا در فارس پایان یافت

همزمان با سراسر كشور، مرحله كشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن كاركنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی در استان فارس پایان یافت.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن كاركنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی به‌صورت ویدئو كنفرانس امروز، 27 آذرماه برگزار شد و بدین ترتیب پرونده این دوره از مسابقات قرآن ناجا در سال جاری بسته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبهروز زمانی، رئیس عقیدتی ـ‌ سیاسی نیروی انتظامی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: در این مرحله از مسابقات 500 نفر از سراسر كشور در رشته‌های مختلف حضور داشتند كه 7 نفر نیز به نمایندگی از استان فارس به رقابت پرداختند.

وی بیان كرد: در مراسم اختتامیه امروز از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل به‌عمل آمد كه چند نفر از قرآنیان ناجا استان فارس نیز در میان برگزیدگان بودند و اسامی آنان به‌زودی اعلام خواهد شد.

زمانی با یادآوری اینكه برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات نیروهای مسلح كه در سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌كنند، گفت: هنوز میزبان مسابقات قرآن نیروهای مسلح در سال 1400 مشخص نیست.

رئیس عقیدتی ـ‌ سیاسی نیروی انتظامی فارس یادآور شد: مرحله كشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن كاركنان پایور و وظیفه ناجا از روز سه‌شنبه، 25 آذرماه جاری به‌صورت تلفنی در سراسر كشور آغاز شد كه تا امروز ادامه داشت و صبح امروز هم مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینكه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء و كل قرآن كریم و همچنین اذان برگزار شد، گفت: متسابقان استان فارس در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ و ۱۰ جزء و اذان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha