افتتاح و بهره‌برداری 12 پروژه عمرانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان
کد خبر: 3941890
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

افتتاح و بهره‌برداری 12 پروژه عمرانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

معاون اداری و مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح و بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی و فرهنگی این اداره‌کل در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از 12پروژه عمرانی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سعید کتانباف، معاون اداری و مالی این اداره‌کل، با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های عمرانی در جهت حمایت از بخش‌های فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: حمایت همه جانبه از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی همواره مورد اهتمام این معاونت بوده و این بخش‌ها، در صورتی می‌توانند موفق باشند که بخش معاونت اداری و مالی بتواند اقدامات خود را به خوبی انجام دهد.

کتانباف با بیان اینکه وظیفه این معاونت، مدیریت منابع و مصارف است، افزود: ما و مجموعه همکاران همه توان و تلاش خود را جهت مدیریت در جذب اعتبارات و همچنین مدیریت در مصارف صحیح بدون از اسراف و تبذیر گذاشته‌ایم.

معاون اداری مالی با تأکید بر اولویت ایجاد و احداث پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: با این تدبیر تمامی مردم استان می‌توانند از ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعداد 12 پروژه‌ آماده افتتاح و بهره‌برداری است، خاطر نشان کرد: تعدادی سالن اجتماعات، خانه عالم و ساختمان اداری با امکانات کامل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه‌های عمرانی و فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان استانی افتتاح خواهند شد.

کتانباف گفت: این پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شامل سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اهواز، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کارون، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا،‌ سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی،‌ اداره تبلیغات اسلامی بندرامام خمینی(ره)، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آغاجاری و خانه عالم، نمایندگی تبلیغات اسلامی زیدون (بهبهان)،‌ نمایندگی تبلیغات اسلامی سردشت(دزفول)،‌ نمایندگی تبلیغات اسلامی دهدز(ایذه )، خانه عالم و نمایندگی شهر شرافت (شوشتر) است.

انتهای پیام
captcha