ادامه کمک‌رسانی گروه جهادی «دست‌های آسمانی» در روستاهای دزفول
کد خبر: 3942891
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

ادامه کمک‌رسانی گروه جهادی «دست‌های آسمانی» در روستاهای دزفول

گروه جهادی «دست‌های آسمانی» در سه کارگروه معیشت، بهداشت و اشتغال در سطح روستاهای دزفول به ارائه خدمات‌ می‌پردازد.

ادامه کمک‌رسانی گروه جهادی «دست‌های آسمانی» در روستاهای دزفولحجت‌الاسلام سیداسماعیل علوی، عضو هئیت مدیره گروه جهادی دست‌های آسمانی دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به استمرار کمک‌رسانی‌ها و خدمات این گروه در سطح روستاهای شهرستان دزفول، گفت: هسته اولیه این گروه تعدادی از رزمندگان اطلاعات عملیات جبهه بودند که به تدریج فعالیت خود را گسترش دادند. این گروه در حال حاضر 140 عضو دارد و به عنوان یک گروه جهادی مستقل مردمی در سپاه ثبت شده است.

وی اظهار کرد: گروه جهادی «دست‌های آسمانی» فعالیت خود را از ماه مبارک رمضان در منطقه چغامیش با توزیع هزار بسته غذایی آغاز کرد و در حال حاضر در مناطق و روستاهای مختلف با همراهی محترمان محلی‏، بسیج، طلاب و رؤسای برخی ادارات در سه کارگروه معیشت، بهداشت و اشتغال برنامه‌های خود را برای تأمین نیازهای مردم نیازمند پیگیری می‌کند.

علوی خاطرنشان کرد: در این مدت حدود 700 خانوار در 17 روستا از خدمات کلی همچون اطعام و توزیع بسته‌های معیشتی استفاده کردند و حدود 300 خانوار نیازمند نیز شناسایی شدند که به کمک‌های بیشتری نیاز داشتند و با مشارکت اعضای گروه و اعتماد مردم تلاش کردیم نیازهای اساسی آنها را برطرف کنیم.

معاون کارگروه معیشت این گروه جهادی، کمک به ساخت و ساز برخی خانه‌ها، توزیع بسته ارزاق مستمر، کمک به اشتغال(تأسیس شبکه منظم پرورش طیور در منازل، آموزش خیاطی) و مساعدت درمان را از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در سطح روستاهای دزفول عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha