سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا برگزار می‌شود
کد خبر: 3947382
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
۲۷ دی‌ماه؛

سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزاری دهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا اظهار کرد: این سوگواره ۲۷ دی‌ماه به میزبانی شهرستان لالی برگزار می‌شود.

دلنوشته های عاشورا

به گزارش ایکنا از خوزستان، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزاری دهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا اظهار کرد: این سوگواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به میزبانی شهرستان لالی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان همواره سردمدار دفاع از اندیشه اهل‌بیت(ع) است، افزود: برگزاری سوگواره دلنوشته‌های عاشورا فرصت مناسبی در جهت شکوفایی استعدادهای دینی به شمار می‌رود.

جوروند با اشاره به اینکه این سوگواره با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی و تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در دو بخش ادبی و عکس برگزار می‌شود، افزود: 680 اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده که از این تعداد 360 اثر در بخش عکس و مابقی در بخش ادبی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه دهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا ۲۷ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برگزار می‌شود، تصریح کرد: داوری آثار این دوره از سوگواره را در بخش ادبی علی بهرامی، محمد قنبری و اتابک حاجی‌پور و در بخش عکس سهراب محمدی و حسین حاجی‌پور بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha