رعایت عدالت اجتماعی دولت اسلامی را شکل خواهد داد
کد خبر: 3948733
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

رعایت عدالت اجتماعی دولت اسلامی را شکل خواهد داد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه دولتی که در آینده شکل می‌گیرد باید دولت اسلامی باشد چرا که انقلاب، اسلامی است، افزود: عملکردها و رفتارها باید به گونه‌ای باشد ‌که عدالت اجتماعی در شهر اهواز، دورترین نقاط کشور و مرکز کشور دیده شود که اگر این موضوع رعایت شود قطعا آن دولت اسلامی شکل خواهد گرفت.

موسوی‌فرد

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان، که امروز ۳۰ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۴۲ شاه امام را تبعید کرد و هیچ‌کس حق نقد نداشت و تنها موافقت با شوروی و صهیونیست شنیده می‌شد، در آن فضا انقلاب اسلامی با اراده خداوند شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تصریح کرد: واکاوی این دستاوردها بدون شک برای این نسل قابل لمس و احصا نیست و نسل‌های بعدی باید به واکاوی دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی بپردازند.

موسوی‌فرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی، گفت: باید به دنبال دولتی باشیم که دغدغه درد، معیشت، فرهنگ و مشکلات مردم را داشته باشد چراکه انقلاب اسلامی صورت گرفت که بسترساز حکومت جهادی باشد و طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند بسترسازی اتفاق نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه دولتی که در آینده شکل می‌گیرد باید دولت اسلامی باشد چرا که انقلاب، اسلامی است، افزود: عملکردها و رفتارها باید به گونه‌ای باشد ‌که عدالت اجتماعی در شهر اهواز، دورترین نقاط کشور و مرکز کشور دیده شود که اگر این موضوع رعایت شود قطعا آن دولت اسلامی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha