برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3950839
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در خوزستان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان را بیان کرد.

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در خوزستان اعلام شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست خبری حجت‌الاسلام علی قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اصحاب رسانه در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی امروز ۱۱ بهمن ماه برگزار شد.

وی در این نشست گفت: جریان استکبار جهانی به عنوان دشمن انقلاب اسلامی همواره رفتارهای مغرضانه فراوانی را داشته است که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه اکنون اشاره کرد. نکته مهم در این میان این است که حضور مردم در صحنه بر خنثی کردن تحرکات و تغییر معادلات دشمن تأثیرگذار است. 

قربانی بیان کرد: مردم ما همواره در سال‌های گذشته حماسه‌های عظیمی را همچون حضور باشکوه در تشییع سردار سلیمانی را رقم زده‌اند. همچنین در راهپیمایی های مختلف حتی با وجود گرد و غبار شدید اهواز  استان خوزستان حضور باشکوه خود را همواره داشته‌اند به طوری که مقام معظم رهبری به این حضور اشاره کردند اینها همه نشانه ارتباط عمیق مردم با انقلاب اسلامی است

وی در این نشست با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و فعال کردن کارگروه‌ها و دفاتر شهرستانی به جهت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از دو ماه قبل آغاز شده است گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با شعار «انقلاب اسلامی بالنده مقتدر چون کوه استوار» در ۲۱ کارگروه استانی و ۱۴ کارگروه شهرستانی در خوزستان گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا ۱۲ بهمن‌ماه سه برنامه محوری در اهواز به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد، گفت: نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۸:۳۰، رژه نمادین خودرویی و موتوری از فرودگاه بین‌المللی شهید سردار سلیمانی اهواز تا گلزار شهدا و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از جمله برنامه‌های مهم و محوری این روز است که همه این برنامه‌ها با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی وی برگزار خواهند شد.

قربانی افزود: همچنین چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی کارگروه زنان و خانواده انجام می‌شود و ۱۹ بهمن ماه نیروهای مسلح مستقر در استان خوزستان با نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه دیدار خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا در ۲۲ بهمن‌ماه راهپیمایی به صورت حرکت مردم را نخواهیم داشت و به همین منظور راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار می‌شود که از ابتدای پل کیانپارس در جاده ساحلی غربی( پارک دولت) تا پارک مالیات ادامه خواهد داشت. در شب ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کارگروه نیروهای مسلح نورافشانی در پارک جزیره اهواز  و طنین الله اکبر انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لازم الاجرا بودن همه دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا این فرمایش سرلوحه کار ما در همه کشور قرار داده شده است. 

انتهای پیام
captcha