طرح «جوانان تمدن‌ساز» در خوزستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3951304
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب؛

طرح «جوانان تمدن‌ساز» در خوزستان اجرا می‌شود

در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و تقویت توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی با هدف تحقق تمدن نوین اسلامی، طرح «جوانان تمدن‌ساز» از سوی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اجرا می‌شود.

جوانان تمدن ساز

به گزارش ایکنا از خوزستان، در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و تقویت توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی با هدف تحقق تمدن نوین اسلامی، طرح «جوانان تمدن‌ساز» از سوی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اجرا می‌شود.

این دوره که ویژه آقایان طراحی شده شامل محورهای 1- برگزاری بیش از 30 دوره آموزشی با موضاعات کاربردی در جهت آشنایی با روش حکومت‌داری در راستای تشکیل دولت اسلامی، 2- ارتقای توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی، جهت نقش‌آفرینی به عنوان رهبران میانی تحول‌گرا، 3- آشنایی با اندیشه اسلامی در نگاه امامین انقلاب و 4- آشنایی با روش علمی مدیریت جهادی است. 

در این دوره اردوهای ویژه راهیان پیشرفت، دوره مدیریت جهادی با الگوگیری از دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد. همچنین پس از استعدادیابی، نفرات برتر زیر نظر استادان طراز انقلاب آموزش می‌بینند.

جوانان در بازه سنی 18 تا 28 سال می‌توانند از 13 بهمن‌ماه تا 3 اسفندماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.javananmousavifard.ir در طرح «جوانان تمدن‌ساز» ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha