تأکید نماینده ولی فقیه بر اشتغال و آبرسانی به روستاهای خوزستان
کد خبر: 3954830
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

تأکید نماینده ولی فقیه بر اشتغال و آبرسانی به روستاهای خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم معارفه استاندار جدید بر توجه به اشتغال جوانان، آبرسانی به مناطق روستایی و شبکه آب و فاضلاب استان تأکید کرد.

تأکید نماینده ولی فقیه بر اشتغال و آبرسانی به روستاهای خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در امروز ۳۰ بهمن‌ماه در تالار امام شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد:  خطاب به همه مسئولان می‌گویم هر آن چیزی که در عالم است برای خداوند متعال بوده و آن چیزی را که خداوند در اختیار ما قرار داده به عنوان عاریه است و باید از ظرفیت‌ها و امکاناتی که ودیعه الهی هستند در مسیر درست استفاده شود و به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید به عنوان امانت الهی ظرفیت سازی کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما انقلاب کردیم که زندگی شاهانه نداشته باشیم، گفت: زندگی شاهانه، روحیه اشرافی گری و ماشین‌های آنچنانی برای مسئولان جمهوری اسلامی ممنوع است.

موسوی‌فرد با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان خوزستان، افزود: خوزستان جوانانی پرکار، مستعد و پرتلاش دارد که در ۲ سال ترسالی استان خود را نشان دادند پس باید از این شرایط استفاده کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اولین نکته اشتغال جوانان است که با ایجاد ظرفیت برای آنها و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل و ورود سرمایه گذار می‌توان این مشکل را حل کرد.

وی به پتروشیمی ماهشهر اشاره کرد و ادامه داد: سزاوار نیست جوانان در کنار چند شرکت متمول در ماهشهر بیکار باشند؛ در آبگرفتگی اخیر فقر در شهرک‌های ماهشهر بیداد می‌کرد و اگر حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد نیروهای بومی جذب شوند، مردم نیز بهره‌مندی خوبی از این سرمایه خواهند داشت.

موسوی‌فرد در ادامه بر آبرسانی به مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: همچنان آبرسانی به ۷۰۰ روستای خوزستان با تانکر انجام می‌شود که با ظرفیت‌های موجود استان نباید این همه کم و کاستی به مردم تحمیل شود.

نماینده‌ ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: شبکه آب و فاضلاب در استان خوزستان نیز باید به صورت شایسته ساماندهی شود و حتی استاندار قبلی نیز خود گواه می‌دهد که برخی مواقع فاضلاب در آب وجود دارد، از این رو باید از پولی که به استان آمده به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام
captcha