شهادت انتخابی از سر مکاشفه و شهود است
کد خبر: 3955913
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

شهادت انتخابی از سر مکاشفه و شهود است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت شهید تاجبخش در زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: انتخاب شهادت در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س)، پیش از آنکه انتخابی هوشمندانه باشد انتخابی از سر مکاشفه و شهود است. 

جوروند

به گزارش ایکنا از خوزستان، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار خانواده شهید مدافع حرم محمد تاجبخش که امروز ۵ اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: خوزستان سرزمین خون و شهادت و معراج کبوتران خونین بال هشت سال دفاع مقدس و حریم حرکت شهیدان حرم حسینی و زینبی و قطعه‌ای از آسمان است.

وی با اشاره به فعالیت شهید تاجبخش در زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: انتخاب شهادت در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س)، پیش از آنکه انتخابی هوشمندانه باشد انتخابی از سر مکاشفه و شهود است. 

جوروند گفت: خوزستان دارای ۲۳ هزار شهید، 35 هزار جانباز، 2 هزار و 750 آزاده، 72 شهید مدافع حرم، یک هزار و 650 بانوی شهیده، یک هزار و 350 بانوی جانباز و یک هزار و 400 جانباز شیمیایی است و به همین دلیل معراج شهدا نام دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف و متنوعی همچون شب‌های شعر، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تجسمی، خاطره‌گویی و ده‌ها برنامه دیگر رقم خورد که سهم کوچکی از حوزه فرهنگ و هنر و در راستای هفته نکوداشت دلاوری و سلحشوری بود.

انتهای پیام
captcha