مسئول شورای هیئات مذهبی خوزستان درگذشت
کد خبر: 3956815
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

مسئول شورای هیئات مذهبی خوزستان درگذشت

سید علی باب المراد، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسئول شورای هیئات مذهبی استان خوزستان درگذشت.

مسئول شورای هیئات مذهبی خوزستان در گذشتبه گزارش ایکنا از خوزستان، سید علی باب المراد از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس و مسئول شورای هیئات مذهبی استان خوزستان امروز یکشنبه ۱۰ اسفند درگذشت.

وی که از سال ۹۲ مسئولیت شورای هیئات مذهبی استان را به عهده داشت، در سن ۵۶ سالگی در اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پی درگذشت وی، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

قطعاً كساني كه عمری را به رزمندگی سپری نمودند لياقت شهادت دارند، چرا كه مانند شهدا تا آخرين نفس از مجاهدت در راه حق به انحای مختلف دست نكشيدند.

آقا سيد علی باب المراد عزيز از اين دسته بود كه در دوران دفاع مقدس جان بر سر دست گرفته رو در رو جنگ سخت با دشمن را بر از پاي بنشستن ترجيح داد و بعد از دفاع مقدس جهاد را در عرصه جنگ نرم در مسجد و هيئت حسينی(ع) دنبال نمود و در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی حضوری همه جانبه و مخلصانه داشت. شور وهيجان و اشتياقش در جمع كردن هيئات برای راهپيمايی 22 بهمن امسال هرگز از خاطرها نمی رود.

چه افتخاری و مباهاتی برايش داشت، قدرت نمايی و پای كار انقلاب بودن هيات‌های حاشيه و مركز شهر اهواز و چه اشك شوقی در چشمانش حلقه می‌بست آنگاه كه در هنگامه راهپيمايی مرتب از ماشين پياده می‌شد و بين مردم پوسترهای حاج قاسم و ابومهدی را توزيع می‌كرد، چه متواضعانه و چه پدرانه مسئولين هيات‌ها را دوست می‌داشت و عاشقش بودند.

فراقش برای همه ما سخت و جانكاه است اما به حتم او نيز همانند مولايش حسين عليه السلام كه عمري نوكری اش را كرد، لحظات آخر تسليم رضا و قضای الهي شد و آسمانی گشت و غم و اشك و آه را بر چهره يارانش به يادگار گذاشت.

بدينوسيله درگذشت اين مرد انقلابی و ولايي و هياتی را به خانواده و فرزندان برومند ايشان و وابستگان و همچنين همكاران و همرزمان به خصوص مسئولين هيات‌های مذهبی استان خوزستان و شهر اهواز تسليت عرض می‌کنم. قرين رحمت الهی و غفران حضرت حق باد.

حشره الله مع ائمه الهدی و اصدقائه من الشهدا و الصلحاء.

انتهای پیام
captcha