آغاز داوری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول
کد خبر: 3957095
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

آغاز داوری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول با رویکرد نمایش‌نامه نویسی برگزار شد، گفت: 42 اثر از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که داوری آنها در حال انجام است.

آغاز داوری آثار سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفولنادر سعادتی‌فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان، گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان، این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با شعار «مشق مهر از زبان چشمه و گل» و با رویکرد نمایشنامه‌نویسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره دهه آخر بهمن برگزار شد، افزود: اختتامیه این رویداد هنری ۲۰ اسفند و به صورت مجازی برگزار خواهد شد. شهرام کرمی، مرتضی سخاوت و سید حسین فدایی‌حسین داوری آثار را بر عهده دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این دوره از جشنواره ۴۲ نمایشنامه کودک و نوجوان به جشنواره ارسال شد که تا پایان هفته داوری آنها به پایان خواهد رسید.

سعادتی‌فرد در پایان سخنان خود از پیگیری برای برگزاری جشنواره ملی آیینی «گلبانگ محمدی» در بخش‌هایی چون موسیقی، چاوشی خوانی، صلوات خوانی و ... خبر داد و گفت: در صورتی که فراخوان این جشنواره به تأیید استان برسد در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha