تأیید 30 مقاله در همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات»
کد خبر: 3957602
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

تأیید 30 مقاله در همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات»

دبیر علمی همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات با بیان اینکه مقالات زیادی به دبیرخانه همایش ارسال شد، گفت: از میان آثار رسیده، 30 مقاله مورد تأیید قرار گرفت و از بین آنها هشت مقاله به عنوان سخنرانی و بقیه به صورت پوستر پذیرش شدند.

تأیید 30 مقاله در همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایاتبه گزارش ایکنا از خوزستان، مینا شمخی، معاون پژوهش دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات» و همایش ملی «چالش‌ها و راهکارهای توسعه بقاع متبرکه به قطب فرهنگی» که امروز 14 اسفندماه به صورت مجازی برگزار شد، به ارائه گزارشی از همایش و ارسال مقالات پرداخت و گفت: این دو همایش ملی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز با هدف رسیدن به نقطه مورد نظر مقام معظم رهبری در تبدیل موقوفات به قطب فرهنگی در کشور برگزار شد.

وی اظهار کرد: این همایش از مهرماه سال جاری با تشکیل جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان و دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز شد و با برنامه‌ریزی انجام شده به صورت مجازی برگزار شد. برای هر دو همایش کمیته‌های مجزایی تشکیل و طبق هماهنگی‌های ایجاد شده، اولین فراخوان آن مهرماه در سطح دانشگاه‌ها اعلام شد.

شمخی افزود: بعد از استقبال پژوهشگران، تمدید مهلت ارسال مقالات در بهمن اعلام و مقالات زیادی به دبیرخانه همایش ارسال شد که از میان آثار رسیده، 30 مقاله مورد تأیید قرار گرفت و از بین آنها ۸ مقاله به عنوان سخنرانی و بقیه به صورت پوستر پذیرش شدند.

دبیر علمی همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات با بیان اینکه مقالات رسیده از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، گفت: مقالات ارائه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و پایگاه سیویلیکا نمایه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha