عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است
کد خبر: 3957858
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا:

عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌‌رفت از این وضعیت معیشتی است، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت و توسعه دارد که در برخی عرصه‌ها از آن غفلت شده است که باید به آن توجه شود.

ارسالی شنبه//عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این وضعیت معیشتی استبه گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ حسن ملک‌حسینی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان، 16 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن ولایت سپاه نینوا برگزار شد، گفت: طی چهار دهه اخیر دشمنان ایران اسلامی ناجوانمردانه‌ترین مشکلات و خباثت‌ها را علیه ما به کار بردند تا ما را با بحران‌های گوناگون مواجه کنند.

وی استقلال سیاسی، پیشرفت‌های چشمگیر علمی، دموکراسی و اقتدار نظامی را از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات اساسی امروز اقتصاد ما وابستگی به خام‌فروشی نفت است و همچنان به نفت وابسته‌ایم و خبری از عملیاتی‌سازی کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از این وضعیت معیشتی است، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت و توسعه دارد که در برخی عرصه‌ها از توجه به آن غفلت شده است که باید به آن توجه شود.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه بزرگترین حُسن اجرای پروژه‌های بسیج سازندگی مشارکت‌های مردمی است، افزود: ایجاد پنج هزار و 500 عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال هفت هزار نفر و راه‌اندازی ۶۴۹ صندوق قرض‌الحسنه از جمله اقدامات ما در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در قالب کمک مؤمنانه، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضع معیشتی مردم هزار سری جهیزیه تولید داخل، ۱۰ هزار بسته پوشاک، ۳۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha