توضیحات پویش ایران همدل برای سرپرستی ایتام
کد خبر: 3957971
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

توضیحات پویش ایران همدل برای سرپرستی ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با اعلام آغاز رسمی پویش ایران مهربان همزمان با ولادت حضرت علی(ع)، گفت: این پویش با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و افزایش دریافتی آنان در قالب طرح اکرام ایتام، آغاز شده است و تا بهار ادامه دارد.

کمیته امداد امام خمینی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حافظ منصوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با اعلام آغاز رسمی پویش ایران مهربان همزمان با ولادت حضرت علی(ع)، گفت: این پویش با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و افزایش دریافتی آنان در قالب طرح اکرام ایتام، آغاز شده است و تا بهار ادامه دارد.

منصوری با تأکید بر اینکه با اجرای پویش «ایران مهربان» امید است تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، اضافه کرد: بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع نمودن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام حامیان، گفت: مردم نوع دوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند.

منصوری گفت: همچنین حامیان می‌توانند با مراجعه حضوری به واحدهای اکرام ادارات امداد استان یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی خوزستان بیان کرد: یکی از درگاه‌های ورود خیران ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ است؛ همچنین تماس با شماره ۳۳۳۳۳۴۱۴ الی ۱۵ با پیش‌شماره ۰۶۱ کد استان است که همکاران ما راهنمایی لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha