تولید محتوای مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان آغاز شده است
کد خبر: 3958794
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

تولید محتوای مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان آغاز شده است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: تولید محتوا در مراکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان‌ها در بستر فضای مجازی با کمک و همراهی تلویزیون سپاه حضرت ولیعصر(عج) آغاز شده است تا زائرین بتوانند از این طریق حضور غیر فیزیکی در مناطق عملیاتی جنوب داشته باشند.

تولید محتوای مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان آغاز شده استبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار عباس یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، روز ملی راهیان نور را یکی از مناسبت‌های بزرگ تقویم کشور دانست و اظهار کرد: ثبت این روز با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، به سرزمین‌های مقدس جنوب و حال و هوای جبهه‌ها بعد از جنگ هویت بخشید.

وی افزود: خوزستان همواره مفتخر به میزبانی بزرگ‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی همچون جنگ تحمیلی، زائرین کربلای معلی و کاروان‌های راهیان نور است و البته دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی به این میزبانی‌ها افتخار کرده است.

سردار یوسفی گفت: متاسفانه امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرهای خوزستان نتوانستیم مثل همیشه میزبان زائران و دلدادگان راه شهدا از سراسر کشور باشیم، اما از این تهدید بهره لازم را برده و از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما و همچنین فضای مجازی زمینه حضور غیر فیزیکی در یادمان‌ها را فراهم کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: هیچ یادمانی تعطیل نیست، اما شرایط به خاطر سلامت مردم و دستور ستاد کرونا به گونه‌ای نیست که کاروان‌ها بتوانند در سرزمین جهاد و ایثار و شهادت حضور یابند، امیدواریم که سایه منحوس این ویروس هر چه زودتر از سر بشریت و مردم عزیز کشورمان رخت بربندد تا باز هم شاهد خیل عظیم جوانان پرشور و انقلابی کشورمان در سرزمین مواکب و یادمان‌ها باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: تولید محتوا در خصوص مراکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان‌ها را در بستر فضای مجازی با کمک و همراهی تلویزیون سپاه حضرت ولی عصر(عج) شروع شده تا زائرین و عاشقان حضور در سرزمین نور بتوانند از این طریق حضور غیر فیزیکی در مناطق عملیاتی جنوب داشته باشند.

انتهای پیام
captcha