اعلام نفرات برتر مسابقه سراسری «روایت دلبری» در همدان
کد خبر: 3959992
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

اعلام نفرات برتر مسابقه سراسری «روایت دلبری» در همدان

رئیس هیئت‌ مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان اسامی نفرات برتر مسابقه سراسری روایت دلبری را اعلام کرد.

اعلام نفرات برتر مسابقه سراسری «روایت دلبری» در همدانجواد سعیدی، رئیس هیئت‌ مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: مسابقه روایت دلبری به‌مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام‌الله دهه فجر با موضوع شرحی بر وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی از کتاب شرح دلبری برگزار شده بود که نتایج آن اعلام شد.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه و قرعه‌کشی مسابقه با حضور هیئت‌ مدیره اتحادیه قرآنی استان و جمعیت فعالان قرآنی برگزار شد و در این مسابقه با پرداخت سه هدیه یک‌ میلیون تومانی و ۱۴ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و جوایز غیر نقدی دیگر از برگزیدگان تجلیل شد.

سعیدی گفت: مصطفی قضاوی از اصفهان، اکرم فرح‌بخش از آذربایجان غربی، فرنگیس اسماعیلی از تهران سه نفر اول این مسابقه بودند که به هر یک از این نفرات برتر جایزه یک میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: به 14 نفر از برندگان نیز جایزه 500 هزار تومانی تعلق می‌گیرد که این نفرات شامل مهدی نیازی از تویسرکان، افشین موسیوند از البرز، سهیل کشکولی از تهران، ساناز تقوی از شاهین‌دژ، سعید باغبانی از اصفهان، بهنام جلائی‌وند از لرستان، ریما رضوانی از شهر مقدس قم، سمیه خدایی تازه کند از زنجان، جلیل خانبابایی از آذربایجان غربی، سولماز اسدی از تهران، فرشته سعیدی شکوه از همدان، قدرت‌اله زینلی از اصفهان، رامین ناصری فرد و زهره شمسایی هستند.

انتهای پیام
captcha