انتخاب 86 اثر برگزیده در جشنواره «مکتب سلیمانی» دانشگاه بوعلی‌سینا
کد خبر: 3960124
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

انتخاب 86 اثر برگزیده در جشنواره «مکتب سلیمانی» دانشگاه بوعلی‌سینا

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینای همدان از انتخاب 86 اثر برگزیده در جشنواره فرهنگی و هنری «مکتب سلیمانی» در دهه فجر خبر داد.

انتخاب 86 اثر برگزیده در جشنواره «مکتب سلیمانی» دانشگاه بوعلی‌سیناعلی‌اکبر عروتی موفق، معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های کتاب‌خوانی، عکس، نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان، دلنوشته و بخش لباهنگ برگزار شده بود که بخش کتابخوانی این جشنواره با عنوان کتاب «زنی از تبار اروند» زندگی‌نامه سرکار خانم طاهره دباغ، در بخش عکس ارسال عکس از راهپیمایی‌های سال‌های گذشته، در بخش نقاشی ارسال عکس ویژه از نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان ۳ تا ۱۵ سال و در بخش لب‌خوانی در زمینه سرودهای انقلابی بود.

عروتی با بیان اینکه در مجموع 202 نفر از دانشگاهیان در این جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: این جشنواره ویژه خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی شامل اساتید، کارمندان خانواده‌های ایشان و دانشجویان برگزار شده بود که 214 اثر به این جشنواره ارسال و 86 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان در بخش دیگری از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سرباز ولایت خبر داد و گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا اولین جشنواره ادبی و هنری سردار شهید سپهبد سلیمانی را در بخش‌های ادبی شامل شعر، داستان کوتاه، دل‌نوشته و در بخش هنری شامل تولید پوسترهای گرافیکی برگزار کرد.

وی یادآور شد: 315 نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که 345 اثر به دبیرخانه رسید که پس از داوری آثار، 40 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

عروتی اظهار کرد: این جشنواره در محورهای زندگی‌نامه، مبارزات، فرماندهی و نقش‌آفرین سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم‌رزمان شهیدش است. ویژه دانشگاهیان اساتید کارکنان و دانشجویان سراسر کشور بود.

انتهای پیام
captcha