14 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن
کد خبر: 3962048
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

14 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد: امکان ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا شنبه 14 فروردین فراهم است.

14 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن کریمحجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: امکان ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا شنبه 14 فروردین فراهم است.

وی گفت: ثبت‌نام این آزمون در رشته‌های حفظ ده، بیست و سی جزء قرآن کریم از تاریخ دوم اسفند ماه آغاز شد. متقاضیان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی تلاوت به نشانی Www.telavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

فدیعمی خاطرنشان کرد: استان خوزستان از لحاظ میزان مشارکت حافظان در این آزمون در رتبه پنجم و از حیث قبول شدگان در رتبه چهارم کشور قرار دارد. همچنین تاکنون ۵۰۸ حافظ در استان خوزستان گواهینامه‌های قبولی این آزمون را دریافت کرده‌اند. سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا از میان ۳۷۳ نفر شرکت کننده در آزمون فقط ۲۳۰ نفر موفق به شرکت در آزمون شدند که ۴۸ نفر از این افراد قبول شده و مدرک متناسب به آنها اعطا شد.

انتهای پیام
captcha