مسئول بسیج دانشجویی خوزستان معرفی شد
کد خبر: 3962878
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان معرفی شد

صادق شاهوارپور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان خوزستان معرفی شد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان معرفی شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم معارفه مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان امروز 17 فروردین با حضور جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد.

سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: رویکرد دشمن بعد از دفاع مقدس، نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد و به جنگ نرم تبدیل شد، بنا بر آنچه امام(ره) فرمود وظیفه سپاه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها است.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج دانشجویی نیز همین است، راهبرد دشمن مهار جبهه مقاومت اسلامی است و برای تسلیم اراده ما، بر روی اقشار نخبه و دانشگاهی کشور تمرکز دارد.

باقری با تأکید بر ارتقای سطح دانشجویان بسیجی، گفت: دانشجویان باید گفتمان انقلاب اسلامی را در محیط دانشگاهی تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی ظرفیت‌های مهمی دارند که باید توسعه پیدا کنند، عنوان کرد: اردوهای جهادی اولین خدمت به خود دانشجویان بسیجی هست که در دانشگاه‌ها نهادینه شده است.

صادق شاهوارپور، مسئول جدید بسیج دانشجویی استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: تربیت نیروهای تراز انقلاب در اولویت برنامه‌های بسیج دانشجویی خواهد بود و برنامه مدونی در این خصوص خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از استقلال بسیج دانشجویی صیانت خواهیم کرد، گفت: از ظرفیت مسئولان ادوار گذشته بسیج دانشجویی، بهره خواهیم برد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، صادق شاهوارپور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان معرفی و از محمدحسین شادمان فر مسئول پیشین این ناحیه تقدیر شد.

 

انتهای پیام
captcha