قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان
کد خبر: 3963552
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان

سلیمانی دشتکی درباره درخواست شورا مبنی بر اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی، گفت: از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم که هر قدر که در توان ما است از بودجه عمرانی و بودجه جاری به فعالیت‌های قرآنی اختصاص دهد.

استاندار

به گزارش ایکنا از خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه ۲۱ فروردین برگزار شد، گفت: دو گروه را در تهران برای پیگیری بودجه فاضلاب و نیم درصد بودجه نفت مستقر کرده‌ام.

وی گفت: شرایط کرونایی عادی نیست. الان هم ما متهم شدیم که ویروس انگلیسی از خوزستان شیوع پیدا کرده است اما با بستن مرز شلمچه و عدم ورود مسافران به استان این موضوع کنترل شد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در شرایط کنونی در ستاد ملی کرونا مقرر شده که مقررات شرایط قرمز و نارنجی در شهرها اعمال و رعایت شود. در شهرهای قرمز جلسات با 15 نفر و در شهرهای نارنجی با 20 نفر برگزار شوند.

استاندار خوزستان افزود: برای برگزاری مجالس مذهبی ماه رمضان هم نظر دانشگاه علوم پزشکی را بگیرید و آنها موافقت کردند با همین تعداد در فضای باز برنامه‌های مذهبی برگزار شوند.

وی در ادامه درباره درخواست شورا مبنی بر اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی، گفت: دو دسته اعتبارات داریم یکی عمرانی که در آن جابجایی می‌تواند صورت بگیرد و دیگری اعتبار جاری برای پرداخت حقوق است که جابجایی در آن سخت است اما از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم که هر قدر که در توان ما است از بودجه عمرانی و بودجه جاری به فعالیت‌های قرآنی اختصاص دهد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: باید پیشنهادهای قرآنی در کارگروه های زیر نظر شورا تدوین شده و در این جلسه تصویب شوند. 

انتهای پیام
captcha