برای سال 1400 بودجه قرآنی در شأن خوزستان می‌خواهیم
کد خبر: 3963568
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

برای سال 1400 بودجه قرآنی در شأن خوزستان می‌خواهیم

مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای سال 1400 بودجه قرآنی در شأن استان خوزستان می‌خواهیم. هر سازمان و نهاد برنامه‌های مفیدی را مطرح می‌کنند اما مانع اصلی بر سر اجرای آنها مسائل مالی است. بنابراین از استاندار خوزستان می‌خواهیم برای امور قرآنی بودجه در نظر بگیرند.

بلادیان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی بلادیان، مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه ۲۱ فروردین برگزار شد، با اشاره به حضور نمایندگان برخی از مدیران کل در جلسه خواستار حضور مسئولان و مدیران کل در این جلسه شد تا تصممیات مفیدتری گرفته شود.

وی بیان کرد: برای سال 1400 بودجه قرآنی در شأن استان خوزستان می‌خواهیم. هر سازمان و نهاد برنامه‌های مفیدی را مطرح می‌کنند اما مانع اصلی بر سر اجرای آنها مسائل مالی است. بنابراین از استاندار خوزستان می‌خواهیم برای امور قرآنی بودجه در نظر بگیرند. 

بلادیان افزود: همچنین شورای کارشناسی زیرمجموعه همین شورای قرآن با حضور کارشناسان نهادها و ادارات تشکیل شود تا در آن شورا کارها و فعالیت‌ها اولویت‌بندی، و بودجه هزینه شود. 

وی بیان کرد: اگر بخواهیم این جلسه را اختصاص دهیم به اینکه هر نهاد از برنامه‌های خود بگوید آن‌چنان مطلوب نیست. در این شورا مشکلات و مسائل قرآنی مدنظر قرار بگیرد و بیشتر این صحبت‌های جزیی را درون آن شورای کارشناسی ببریم.

مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر ایجاد وقف قرآنی در خوزستان، اظهار کرد: ایجاد وقف قرآنی در خوزستان اهتمام و عزم عمومی می‌طلبد چراکه در استان وقف قرآنی بسیار ناچیز است. 

انتهای پیام
captcha