وحید یامین‌پور به عنوان «چهره هنر انقلاب» سال ۹۹ شناخته شد
کد خبر: 3964072
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

وحید یامین‌پور به عنوان «چهره هنر انقلاب» سال ۹۹ شناخته شد

وحید یامین‌پور از هنرمندان استان خوزستان و شهرستان دزفول به عنوان «چهره هنر انقلاب» سال ۹۹ معرفی شد.

وحید یامین‌پور به عنوان «چهره هنر انقلاب» سال ۹۹ شناخته شدبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از ستاد خبری هفته هنر انقلاب‏، در اختتامیه هفته هنر انقلاب که شامگاه دیروز 23 فروردین برگزار شد‏، وحید یامین‌پور از هنرمندان استان خوزستان و شهرستان دزفول به عنوان «چهره هنر انقلاب» سال ۹۹ معرفی شد.

براساس این گزارش‏، اختتامیه هفته هنر انقلاب با حضور مسئولان و مدیران فرهنگی هنری کشور و همچنین هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی، در محوطه باز حوزه هنری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، وحید یامین‌پور، چهره هنر انقلاب سال  ۹۹ اظهار کرد: قد جایزه هنر انقلاب خیلی بلند است و قد من خیلی کوتاه، ولی بودن در کنار این چهره‌ها و اساتید برای تمام عمر من باعث افتخار است، من به‌خاطر همه اساتیدی که اسم من کنار اسامی آنها بود بر خودم می‌بالم.

وی در زمان دریافت جایزه هنر انقلاب گفت: تعبیر هنر انقلاب و این جایزه برای من خیلی بزرگ است و من با این جایزه فریب نمی‌خورم، چراکه اندازه کم خود را می‌دانم.

یامین‌پور تأکید کرد: دنیای پیرامون را دزد انگیزه و دزد اخلاص می‌بینم و گرانقدرترین چیزی که باید از آن مراقبت کنیم را انگیزه پرشور و خالصانه می‌دانم که باید این انگیزه‌ها را حفظ کرد و نگهدار آن بود.

گفتنی‌ است؛ معرفی چهره سال هنر انقلاب چند سالی است که از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی انجام می‌شود.

به گفته مجد الدین معلمی‏، دبیر هفته هنر انقلاب، دبیرخانه هفته هنر انقلاب که متشکل از کارشناسان خبره در حوزه فرهنگ و هنر در سراسر کشور است، هر ساله تولیدات هنری را در عرصه‌های گوناگون رصد می‌کند و آثاری که دارای شاخصه‌های «استقبال گسترده مخاطبان»، «تأثیرگذاری بالا» و «خلاقیت» باشند را به عنوان نامزدهای مرحله ابتدایی معرفی می‌کند.

دلیل انتخاب وحید یامین پور در میان نامزدهای چهره هنر انقلاب، انتشار چاپ هفدهم کتاب رمان «ارتداد» و به چاپ هجدهم رسیدن کتاب «کاهن معبد جینجا» در سال 99 است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۵
0
0
درود بر آقای یامین پور
یک ایرانی سرافراز وآزاده ومیهن دوست
captcha