قرآنِ چاپ اسوه با نام «تجلی» گره خورده است
کد خبر: 3964243
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

قرآنِ چاپ اسوه با نام «تجلی» گره خورده است

حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی، بر گره خوردن قرآن چاپ اسوه با نام این مدیر فقید امور قرآنی در سال‌های دور تأکید کرده است.

ارسالی //// قرآنِ چاپ اسوه با نام «تجلی» گره خورده است

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، پژوهشگر و مولف آثار قرآنی کشورمان با انتشار پیامی نسبت به درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی، از مدیران پیشین امور قرآنی واکنش نشان داد. مشروح این پیام به شرح زیر است: 

درگذشت برادر عزیزمان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی غمی سنگین بر دل دوستان و آشنایان نهاد. ایشان یک روحانی پرانگیزه، خدمتگزار و عاشق قرآن و عترت طاهره بود ‌و آثار ارزشمندی در احداث مراکز قرآنی و حدیثی از خود به یادگار گذاشت.

به تأییدات الهی موفق به انجام خدمات بسیار بزرگی شد که سال‌های سال اهل قرآن از آثار و برکات آنها بهره‌مند بوده و خواهند بود. زحمات طاقت‌فرسایی که در احداث چاپخانه بزرگ قرآن کریم و نشر زیبای قرآن و کتب دعا و احادیث اهل بیت(ع) متحمل شدند، فراموش ناشدنی است. قرآنِ چاپ اسوه با نام تجلی گره خورده است.

آشنایی اینجانب با آن مرحوم به سال ۱۳۵۰ یعنی نیم قرن قبل بر می‌گردد که به اتفاق حجت‌‌الاسلام والمسلمین جناب آقای گیوی، هر سه در یک زمان دروس طلبگی حوزوی را در مدرسه آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی (قدس سره) شروع و چندین سال همکلاس بودیم. خاطرات شیرین آن روزگاران چه در مباحثه های علوم حوزوی و چه در جلسات نورانی معنوی در محضر اساتید اخلاق و امکنه مقدسه همواره موجب ایجاد انگیزه و نشاط روحی ما بوده است. یادش بخیر.

به نوبه خود مصیبت فقدان این عالم گرانقدر را به خانواده ایشان و بستگان و آشنایان و دوستان تسلیت عرض می‌کنم و از دوستان تقاضا دارم ایشان را در ثواب قرائت قرآن که در ماه مبارک رمضان تلاوت می‌فرمایند، سهیم کنند.

روحش شاد و با موالیانش محشور باد.

محمد‌علی خسروی

انتهای پیام
captcha