حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه
کد خبر: 3964882
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جنگنده‌ها و هلیکوپترهای رژیم صهیونیستی شب گذشته غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از آناتولی، ارتش رژیم صهیونیست، روز پنجشنبه اعلام کرد هواپیماها و هلی‌کوپترهای این رژیم حملات هوایی را در نوار غزه انجام دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، در توئیتر ادعا کرد که اهداف متعلق به گروه مقاومت فلسطین (حماس) یک کارخانه مهمات سازی و یک تونل مورد استفاده برای حمل سلاح در غزه را مورد اصابت قرار داده است.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که صدای انفجاری در مرکز نوار غزه شنیده شده است. هنوز گزارشی از تلفات و خسارات احتمالی مخابره نشده است.

خبرگزاری فلسطینی الشهاب گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شرق منطقه جحر الدیک در نوار غزه را هدف قرار داد.

پیشتر رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنچشنبه شب از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار خطر در اطراف غزه خبر داده بودند. بر اساس این گزارش‌ها، آژیرهای هشدار شلیک در شهرک صهیونیست‌نشین سیدروت به صدا درآمده است. برخی منابع مدعی شدند که یک فروند راکت به فضای باز در اطراف این شهرک فرود آمده است.

صهیونیست‌ها همچنین شب گذشته به نمازگزاران در مسجد الاقصی که در حال اقامه نماز تراویح بودند حمله و تعدادی از آنها را دستگیر کردند. 

نوار غزه از سال 2007، در محاصره مصر و اسرائیل قرار دارد. محاصره، شرایط زندگی را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است. بیش از 2 هزار و 160 فلسطینی در هجوم اسرائیل علیه نوار غزه در سال 2014 کشته شدند که بیشتر آنها غیرنظامی بودند و حدود 111 هزارنفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha