راه‌اندازی کمپین جهانی اهتزاز پرچم فلسطین به مناسبت روز قدس
کد خبر: 3964949
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

راه‌اندازی کمپین جهانی اهتزاز پرچم فلسطین به مناسبت روز قدس

به همت چندین سازمان اسلامی و نهادهای فعال حقوق بشری، کمپین جهانی روز قدس در هفته آخر ماه رمضان برگزار می‌شود.

راه‌اندازی کمپین جهانی اهتزاز پرچم فلسطین به مناسبت روز قدسبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن اسلامی حقوق بشر در لندن، به دنبال کمپین موفقیت آمیز سال گذشته برای روز قدس و علی رغم ادامه چالش کرونا، امسال یک بار دیگر کمپین جهانی با عنوان پرچم را به اهتزاز در بیاورید (FlyTheFlag#) برگزار خواهد شد.

در این کمپین، آزادی خواهان سراسر جهان در هفته آخر ماه رمضان، پرچم فلسطین را را در محل زندگی و کار خود به اهتزاز درمی‌آورند.

در فراخوان این کمپین آمده است: همانطور که می‌دانید هر ساله میلیون ها نفر در روز قدس تجمع می‌کنند تا حمایت خود از آرمان فلسطین را ابراز و درخواست خود را برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین تکرار کنند.

امسال ما از مردم می‌خواهیم که در هفته منتهی به روز قدس که جمعه 7 مه 2021 (17 اردیبهشت) است پرچم فلسطین را در هر مکان که می‌توانند به اهتزاز درآورند و سپس با هشتگ #FlyTheFlag در مورد آن پست بگذارند.

با توجه به شیوع کرونا، این فرصتی برای فعالان در سراسر جهان است که می‌توانند فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند تا این رویداد را به روشی ایمن برگزار کنند. ما تجمع خودرویی، آثار هنری خلاقانه، کلیپ‌های شبکه‌های اجتماعی یا تظاهرات معمول را در صورت ایمن و مجاز بودن توصیه می‌کنیم.

در ادامه این فراخوان آمده است: ما از مردم در سراسر جهان می‌خواهیم از جمعه 30 آوریل (10 اردیبهشت) تا روز قدس که جمعه 7 می 2021 است، پرچم فلسطین را در همبستگی با مردم این کشور به اهتزاز در آورند. می‌توانید پرچم را در بیرون از خانه، محل کار، اتومبیل یا هرجایی که مناسب دیدید به اهتزاز درآورید.

با پرچم فلسطین از خود عکس یا فیلم بگیرید. آن را با هشتگ #FlyTheFlag در صفحه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. دوستان و خانواده خود را تگ کنید و از آنها بخواهید که همین کار را انجام دهند.

این کمپین به همت انجمن اسلامی حقوق بشر، جنبش اسلامی اهل بیت (ع) (Ahlulbayt Islamic Mission)، مرکز اسلامی انگلستان، کمیته القدس دیترویت، قدس تی وی ترکیه، جنبش اسلامی نیجریه و سازمان‌هایی از کانادا، هند، پاکستان، اسکاتلند، ایران و آفریقای جنوبی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha