آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی مهاد وابسته به مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 3965054
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی مهاد وابسته به مهد قرآن اصفهان

ثبت نام پیش‌دبستانی مهاد وابسته با مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برای سال تحصیلی 1400 آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مهاد وابسته با مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برای سال تحصیلی 1400 از طریق لینک https://mqkh.ir/mehad آغاز شد.

مدارس مهاد مجری نظام‌نامه تربیتی در 10 عرصه زندگی و تحت نظارت آموزش و پرورش است و استفاده از حافظان کل قرآن به‌عنوان مربیان در آموزش‌های قرآنی حفظ، مفاهیم، ترجمه، روخوانی و ...، انتخاب کادر مجرب آموزشی، مدیر، معاون، مشاور، مربیان بهداشت، هنر، ورزش و ...،  آموزش، نظارت و ارزشیابی مستمر توسط کارشناسان مجرب آموزش و پرورش و برگزاری دوره‌های مستمر آموزشی ضمن خدمت شامل مهارت‌های زندگی، آشنایی با لوازم کمک آموزشی و ...، از ویژگی‌های این مدارس است.

از دیگر ویژگی‌های این مدارس می‌توان به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس معلمان مدارس و مربیان پیش‌دبستانی، برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی برای دانش‌آموزان، تشکیل کارگروه پژوهشی، آموزشی با حضور کارشناسان مجرب جهت پایه‌های پیش‌دبستانی و مدارس، استفاده از مرکز مشاوره وابسته به مهد قرآن جهت تقویت امور مشاوره در زمینه‌های تحصیلی و ... مراکز آموزشی و احراز رتبه مدرسه موفق در سطح مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد.

علاقه‌مندان به‌منظور ثبت نام می‌توانند با شماره 33610776 تماس بگیرند، همچنین کانال سروش مؤسسه به نشانی http://sapp.ir/pishdabestanimahad در دسترس است.

انتهای پیام
captcha