دوره «آشنایی با توحید قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3965189
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
بر اساس ۵ سوره‌ای که با قل آغاز شده است؛

دوره «آشنایی با توحید قرآن» برگزار می‌شود

دوره آشنایی با توحید قرآن بر اساس ۵ سوره‌ای که با قل آغاز شده است، از سوی مدرسه سفیران قرآن دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آشنایی با توحید قرآن ـ ساماندهی بروزات و رفتارها بر اساس ۵ سوره‌ای که با قل آغاز شده است، شامل سور مبارکه فلق، ناس، کافرون، توحید و جن از سوی مدرسه سفیران قرآن از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

این دوره ویژه دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 13:30 تا 14:15 و ویژه عموم دانشگاهیان روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21:45 تا 22:30 برگزار می‌شود و از طریق لینک http://quranetratschool.ir/?p=18054 امکان ثبت نام در آن فراهم است.

این برنامه از سری برنامه‌های «بهار در بهار» است که از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌ها، می‌توان به حفظ و تدبر سور مسبحات در ماه مبارک رمضان، استحکام درونی در برابر سختی‌ها ـ مهمانی سوره مبارکه عنکبوت و دوره نور دل، نور خدا... در محضر سور مبارکه مطففین، غاشیه، عبس، محمد، طه، فجر اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha