اعلام برنامه‌های قرآنی سیمای مرکز اردبیل در ماه رمضان
کد خبر: 3965351
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

اعلام برنامه‌های قرآنی سیمای مرکز اردبیل در ماه رمضان

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: جزء‌خوانی قرآن کریم در قالب برنامه (سابقون) هر روز به مدت ۷۰ دقیقه در ساعت ۱۷:۳۰ بصورت زنده از سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود.

پخش جزء‌خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز اردبیلرسول حاجی‌زاده، مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به جزئیات برنامه‌های فرهنگی و قرآنی صدا و سیمای مرکز اردبیل در ماه مبارک رمضان، گفت: جزء‌خوانی قرآن کریم در قالب برنامه (سابقون) هر روز به مدت ۷۰ دقیقه در ساعت ۱۷:۳۰ بصورت زنده از سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه سابقون در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی به مخاطبین شبکه استانی سبلان همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان به تلاوت یک جزء از قرآن کریم می‌پردازد و هر روز یک جزء توسط ۳ نفر مرتلین برجسته و ممتاز قرآنی استان تلاوت و فضای ضبط و پوشش این مراسم معنوی در مصلی اردبیل است.

حاجی‌زاده، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت فرهنگی و قرآنی دانشگاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده است.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل، با اشاره به عوامل اجرایی برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم، تصریح کرد: تهیه کننده شاهین قاسمی، کارگردان محمدتقی اسماعیلی، تصویربرداران حجت غفاری، بهروز سعیدی، بهمن داشتیموری، امیرحسین جعفری، مهدی حبیب زاده، صدابردار حسن پورعلی، دستیاران تهیه، صدا و تصویر رضا جباری و یوسف پیله‌ور، نورپرداز بهمن داشتیموری و گریم بهروز سعیدی از عوامل اجرا کننده جزء‌خوانی قرآن کریم(سابقون) در مصلی اردبیل، هستند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha