اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 3965465
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای ماه رمضان در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه درحال برگزار شدن است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح به نیازمندان کمک مؤمنانه ارائه خواهد شد و ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه مجری اصلی اجرای طرح در استان هستند.

وی افزود: این طرح همه ساله با فرارسیدن ماه رمضان در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می‌شود و یکی از طرح‌های مستمر با هدف برگزاری هر چه بهتر مراسم و مناسبت‌های این ماه در بقاع شاخص کشور است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اهداف مهم طرح «ضیافت الهی» تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه رمضان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، تقویت باورها، ایجاد فضای انس با قرآن کریم در جامعه، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان، تبلیغ جذب مشارکت‌های مردمی و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش از جمله مهم‌ترین اهداف طرح یاد شده است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در ماه مبارک رمضان، گفت: هر ساله اداره‌کل اوقاف کرمانشاه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های گسترده‌ای به‌منظور اجرا در دستور کار داشت، اما امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده برخی برنامه‌ها لغو و یا به صورت محدود بر اساس برنامه‌های ستاد کرونا در بقاع متبرکه درحال برگزار شدن است.

انتهای پیام
captcha