تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3965470
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن خبر داد و گفت: ناشران و مؤسسات قرآن البرز می‌توانند تا ۳۱ فروردین‌ماه برای ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن، اظهار کرد: به‌دلیل استقبال ناشران و مؤسسات قرآنی به‌منظور حضور در نمایشگاه مجازی قرآن، مهلت ثبت‌نام بخش فروشگاهی تا ۳۱ فروردین تمدید شد.

وی افزود: ثبت‌نام ناشران کتب دینی و قرآنی در بخش خدمات فروشگاهی از طریق پایگاه اینترنتی register.tibf.ir انجام می‌شود و ثبت‌نام سایر مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی که امکان ارائه خدمات ممتاز و خلاقانه در عرصه‌های آموزش مجازی قرآن‌ کریم، مشاوره دینی، تولید و انتشار محتوا‌های قرآنی در قالب نرم‌افزار، سایت، پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت به نشانی qia.farhang.gov.ir اقدام کنند.

این مسئول در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن از سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا در ماه رمضان برگزار نشد و امسال نیز به طبع وضعیت ناشی از کرونا به شیوه مجازی از ۱۱ اردیبهشت‌ماه به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha