رژه خودرویی ارتش مهاباد در محل پادگان این شهر برگزار شد
کد خبر: 3965482
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

رژه خودرویی ارتش مهاباد در محل پادگان این شهر برگزار شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی، رژه تیپ 364 پیاده شهید نصیرزاده مهاباد به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت خودرویی برگزار شد.

ارسالی| برگزاری رژه خودرویی در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، 29 فروردین، رژه خودرویی بزرگداشت روز ارتش در پادگان تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده مهاباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرماندار ویژه مهاباد در این مراسم، اظهار کرد: ارتش از جمله نیروهای مخلص و بی‌ادعا است که به عنوان بازوی ولایت هر کجا که لازم باشد وارد میدان شده و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

عارف خدرلو افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره بدون چشم‌داشت به مردم خدمت کرده است و در بحران‌هایی مانند سیل، زلزله و جنگ به کمک مردم شتافته و در خط مقدم خدمت قرار داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز نیروهای ارتش در مقابله با شیوع کرونا در خط مقدم قرار داشته و با ضدعفونی معابر و استقرار ایستگاه‌های غربالگری در معابر ورودی به یاری سایر گروه‌ها شتافته‌اند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه انتخاب 29 فروردین به عنوان روز ارتش از جمله تدابیر داهیانه رهبر کبیر انقلاب است، تصریح کرد: در آن زمان برخی از گروهک‌ها سعی داشتند با حمله به ارتش موجبات انحلال این نیروی نظامی قوی را در کشور فراهم کنند که رهبر کبیر انقلاب با هوشمندی اجازه چنین کاری به آنها نداد.

وی با اشاره به اینکه امروزه در سایه تلاش نیروهای مسلح ایران اسلامی از امنیتی مثال‌زدنی برخوردار است، گفت: به طور کلی اقتدار و عظمت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی و رشادت‌های نیروهای مسلح و همراهی مردم است.

 

 

انتهای پیام
captcha