اجرای ویژه برنامه «شهر باران شهر قرآن» در رشت
کد خبر: 3965496
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

اجرای ویژه برنامه «شهر باران شهر قرآن» در رشت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری رشت از اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: ویژه برنامه جزء‌خوانی «شهر باران شهر قرآن» با حضور ۹۰ قاری در پیاده راه فرهنگی رشت در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

علی محجوب، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به ویژه برنامه‌های قرآنی شهرداری رشت، اظهار کرد: همزمان با ماه میهمانی خدا و ماه بهار قرآن با هماهنگی شورای قرآنی سازمان برنامه‌هایی مفصل و هدفمند برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و فرهنگسازی بر بستر فعالیت‌های قرآنی در ماه میهمانی خدا در شهر رشت به اجرا در می‌آید.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه جزءخوانی «شهر باران شهر قرآن» با حضور ۹۰ قاری از ساعت 18 تا 19 در پیاده راه فرهنگی رشت، مسابقه مجازی قاریان نوجوان قرآن کریم در سه سطح، مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری رشت از جمله ویژه برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت است.

محجوب گفت: آیه گرافی به صورت طراحی آیات قرآن کریم و اکران فرهنگی در استندها و واتر بندها و تلویزیون‌های شهری از دیگر برنامه‌های سازمان در ماه مبارک رمضان است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی موجود بسیاری از برنامه‌ها با بهره‌گیری از فضای مجازی تدارک دیده شده و برنامه‌های حضوری هم با رعایت همه موارد مرتبط با پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا خواهند شد و اگر شرایط کرونایی حاد شود در اجرای برنامه‌ها، تابع نظر ستاد مقابله با کرونای استان هستیم.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی کاروان شادی کریم اهل بیت(ع) با مشارکت جامعه دینی مشعر، مستند روایی با عنوان میهمانی دل، برنامه سحر دوخان با محتوایی جذاب از فعالیت کشیک شبانه در ادارات، جشنواره استانی «نور امید» به صورت مشارکتی با اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری محفل انس با قرآن در مصلی رشت، جشن ولادت امام حسن(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت، ویژه برنامه مولودی خوانی و مداحی، پخش دعای هر روز ماه رمضان به صورت استوری موشن، آموزش شهروندی به صورت موشن گرافی، چاپ دعای عید فطر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

محجوب بیان کرد: مسابقات مهارت‌های ورزشی با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان رشت در قالب تهیه کلیپ در خانه از مهارت‌های نمایشی و خلاقانه به همراه اهدای جوایز به کلیپ‌های برگزیده با هدف ایجاد نشاط در خانواده‌ها در ماه رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha