شهدای هویزه تثبیت کننده و قوام دهنده نظام بوده‌اند
کد خبر: 3968502
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

شهدای هویزه تثبیت کننده و قوام دهنده نظام بوده‌اند

استاندار خوزستان با سفر به یادمان شهدای مظلوم هویزه به مقام شامخ شهدای کربلای ایران ادای احترام کرد.

شهدای هویزه تثبیت کننده و قوام دهنده نظام بوده اندبه گزارش ایکنا از خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان با سفر به یادمان شهدای مظلوم هویزه به مقام شامخ شهدای کربلای ایران ادای احترام کرد.

وی در بدو ورود به یادمان بر مزار مطهر شهدای هویزه و مادران شهدای آرمیده در یادمان حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشت و در جریان حماسه شهیدان والامقام هویزه قرار گرفت.

استاندار خوزستان در خاتمه این زیارت و بازدید که جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند در سخنانی اظهار کرد: زیارت امروز شهدای هویزه برای من تجدید خاطره حماسه سال 59 بود که شهید علم الهدی ویارانش، غریبانه و مظلومانه و بدون حمایت در محاصره صدامیان قرار گرفتند و شهادت شان عاشورای حسینی را تداعی کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که شهدای هویزه تثبیت کننده، قوام دهنده نظام و حافظ تمامیت ارضی کشور عزیزمان بوده‌اند، ابراز امیدواری کرد: خداوند یاری دهد تا بتوانیم راه آنها را ادامه بدهیم و ایثارشان را به نسل های بعد منتقل کنیم زیرا قدرت، شوکت، جایگاه و پایگاه ما در جهان، مدیون خون آنهاست.

حضور در دفتر مدیریت یادمان و بررسی مشکلات و مسائل موجود از دیگر بخش های این سفر بود.

یادمان «شهدای هویزه» به‌عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل شهادت «سید محمد حسین علم‌الهدی» و یاران عاشورایی‌اش در عملیات نصر (۱۶ دی سال ۵۹) و از مقاصد اصلی مورد بازدید راهیان نور واقع در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری اهواز است.

انتهای پیام
captcha