پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس
کد خبر: 3969743
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس

استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد و این روز را یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی امام خمینی(ره) خواند.

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس

به گزارش ایکنا از خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد و این روز را یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی امام خمینی(ره) خواند.

پیام‌ استاندار خوزستان به شرح زیر است:

«روز قدس یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز ایستادگی و مقاومت مظلومان و حق طلبان جهان در برابر باطل است.

روزی که تمام ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان با وحدت و انسجام، فریاد استقلال و استکبار ستیزی و مقاومت در برابر زورگویان را در سراسر جهان طنین انداز می‌کنند.

حال که به فراخور شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری میسر نیست مردم شریف ایران و استان خوزستان با همدلی و اتحاد همچون گذشته همراه با تمام حق‌طلبان عالم به صورت نمادین و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و روشهای نوین ارتباطی، پیروی خویش را از ادامه مسیر مقاومت و مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای آزاده و حق‌جو اعلام نموده و خشم خویش را علیه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی تا رهایی نهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.»

قاسم‌سلیمانی دشتکی
استاندار خوزستان

انتهای پیام
captcha