موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است
کد خبر: 3969821
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است، گفت: همه آزادی‌خواهان به یاد مظلومان فلسطین هستند و جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنند.

نجاتی

به گزارش ایکنا از خوزستان، رضا نجاتی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در مراسم نمادین روز جهانی قدس که امروز 17 اردیبهشت‌ماه در پارک جزیره اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید سردارسلیمانی و شهید ابومهدی، گفت: امام راحل با پیش‌بینی خردمندانه جمعه پایانی ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند به این معنا که موضوع فلسطین نباید فراموش شود.

وی ادامه داد: موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است. در قبل از انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین در یک منطقه ای محصور شده بود و هر آنچه تصمیم می‌گرفتند بر سر مظلومان منطقه می‌آوردند اما با پیروزی انقلاب امام مسئله فلسطین را بخشی از انقلاب در ایران نام نهادند که مرتب ذهن ما مشغول این موضوع باشد. تعبیر امام راحل از غده سرطانی درباره اسرائیل یعنی اینکه خوب نمی‌شود و باید از بین برود. مقام معظم رهبری هم پیش‌بینی‌های عالمانه‌ای در این زمینه داشتند که روز به روز شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی و کودک‌کش در منطقه هستیم.

نجاتی گفت: در این 40 سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر بلاد اسلامی، موضوع فلسطین یک موضوع اساسی و مهم جهان اسلام است. شاهد هستیم همه آزادی‌خواهان یاد مظلومان فلسطین می‌کنند و جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: در کشور ما استراتژی بر این اساس است که موضوع فلسطین را یک اصل در برنامه کاری خود داشته باشیم. مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست ادامه خواهد داشت. ان‌شاء‌الله جوانان ما برگرفته از پیام عاشورایی دفاع مقدس موضوع فلسطین را جدی بگیرند. در دو سال گذشته گسترش ویروس کرونا باعث شد که شیوه برگزاری برنامه‌ها تغییر کند، اما این مسئله فراموش نمی‌شود و همچنان فکر و ذهن ما به سمت آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

انتهای پیام
captcha