طرح «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3970093
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

طرح «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردبیل، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.jkqk.ir در اجرای این طرح شرکت کنند.

طرح «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه رونمایی از پوستر جلسات خانگی قرآن کریم در اردبیل، اظهار کرد: احیای جلسات خانگی قرآن کریم باید به عنوان تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای خانواده‌ها و جامعه است که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که احیای فرهنگ قرآن‌خوانی در بین اعضای خانواده‌ها یک اولویت اساسی است، بیان کرد: باید سعی کنیم تا از برکات مضاعفی برای خانواده‌ها و جامعه بهره‌گیری کنیم که بتوانیم با همکاری نهاد‌های مختلف فرهنگی پویش ملی «جلسات خانگی قرآن کریم» را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح هر خانه یک جلسه قرآن در اردبیل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.jkqk.ir در اجرای این طرح شرکت کرده و برای ثبت‌نام در این طرح معنوی اطلاعات لازم را به دست آورند که امیدواریم مشارکت‌های خوبی در این زمینه ادامه داشته باشد.

بحرالعلومی بیان کرد: احیای حرکت معنوی برای تربیت قرآنی یک اولویت اساسی است، چرا که در سال‌های گذشته سنت اصیل قرآنی‌خوانی همیشه برپا بود و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جامعه‌ای مبنی بر تربیت قرآنی فراهم شود که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: احیای اجرای طرح نور ایمان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که برای اجرای این طرح بهره‌گیری از ظرفیت نهاد‌های مربوطه استفاده می‌شود تا بتوانیم زمینه عمل به منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha