پدر شهیدان خادمی موگهی و یک جانباز 70 درصد آسمانی شدند
کد خبر: 3970831
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

پدر شهیدان خادمی موگهی و یک جانباز 70 درصد آسمانی شدند

جانباز سرافراز ۷۰ درصد نخاعی «حاج علی‌اصغر علیزاده گودرزی» از شهرستان بابل مازندران و «حاج رضا خادمی موگهی»، پدر شهیدان والامقام «عبدالکریم، عظیم و مصطفی خادمی موگهی» از استان خوزستان به دیدار حق شتافتند.

«علیزاده گودرزی» جانباز سرافراز آسمانی شدبه گزارش ایکنا؛ جانباز سرافراز ۷۰ درصد نخاعی «حاج علی‌اصغر علیزاده گودرزی» از شهرستان بابل مازندران پس از تحمل سال‌ها رنج‌های ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز شهید سرافراز از فعالان عرصه ورزش و سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان معلولین شهرستان بابل ششم آذر سال ۱۳۴۴ در بابل متولد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم به درجه جانبازی نائل شده بود.

همچنین مرحوم «حاج رضا خادمی موگهی» پدر شهیدان معزز «عبدالکریم، عظیم و مصطفی» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در 20 اردیبهشت ماه سال 1400 به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «عبدالکریم خادمی موگهی» یکم فروردين 1337، در شهرستان شوشتر به دنيا آمد. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و دوازدهم ارديبهشت 1361 در جاده اهواز-خرمشهر بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. 
درحال تکمیل/ «علیزاده گودرزی» جانباز سرافراز اسلام و ایران آسمانی شد

شهید «عظیم خادمی موگهی» بيست و دوم دی 1340، در شهرستان شوشتر به دنيا آمد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت و سوم آذر 1361، در عين‌خوش بر اثر اصابت سهوی گلوله به قلب، به مقام شهادت نائل شد.

شهید «مصطفی خادمی موگهی» بيستم شهريور 1348، در شهرستان شوشتر ديده به جهان گشود. به‌ عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و سوم بهمن 1365 در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به گردن، به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha