نماز عید فطر در فضای باز مساجد خوزستان اقامه می‌شود/ پرهیز از دید و بازدیدهای عید
کد خبر: 3970869
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

نماز عید فطر در فضای باز مساجد خوزستان اقامه می‌شود/ پرهیز از دید و بازدیدهای عید

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: نماز عید فطر در استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

نماز عید فطر در فضای باز مساجد خوزستان اقامه می‌شود/ پرهیز از دید و بازدیدهای عیدبه گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌اله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان، در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان امروز 21 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماز عید فطر در استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه خرید و دید و بازدیدهای عید فطر ممنوع است، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا در خوزستان، از مردم تقاضا می‌کنیم امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر لزوم پرهیز از شرکت در تجمعات و دید و بازدیدهای عید، بیان کرد: این کارها به زمان دیگر و پس از گذشتن از شرایط کرونا موکول شود.

وی افزود: علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر محدودیت تردد اعمال و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

حیاتی بیان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است. همچنین تیم‌های نظارتی این قرارگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جد دنبال می‌کنند.

وی افزود: تاکنون به بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعلل داشته‌اند، تذکر کتبی داده شده است و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در ایام عید فطر همه آرامستان‌های خوزستان نیز مسدود خواهند بود.

انتهای پیام
captcha