اعلام برنامه‌های کانون همسران شهید و ایثارگر دزفول به مناسبت 4 خرداد
کد خبر: 3971811
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

اعلام برنامه‌های کانون همسران شهید و ایثارگر دزفول به مناسبت 4 خرداد

کانون اسوه همدلی (کانون همسران شهید و ایثارگر دزفول) به مناسبت فرا رسیدن چهارم خرداد، برنامه‌های خود را اعلام کرد.

برنامه‌های کانون همسران شهید و ایثارگر دزفول به مناسبت 4 خردادبه گزارش ایکنا از خوزستان، کانون اسوه همدلی (کانون همسران شهید و ایثارگر دزفول) زیر نظر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن چهارم خرداد، روز مقاومت دزفول، برنامه‌هایی را در فضای مجازی برگزار کند.

نشر و پخش نماهنگ با موضوع مقاومت و ایثارگری و فعالیت زنان دزفول در هشت سال دفاع مقدس در گروه‌های اجتماعی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب «سیمای صبر» (خاطرات سیما ملک‌فر، بانوی جانباز دزفولی) ویژه بانوان در فضای مجازی و معرفی و تلخیص کتب دفاع مقدس و نشر محتوای متنی کتب خاطرات زندگی شهدا و ایثارگران به صورت داستان دنباله دار در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین برنامه خاطره گویی تک تک اعضای کانون اسوه همدلی از چگونگی زندگی خود با همسر ایثارگر یا شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق ویدیو کنفرانس در نظر گرفته شده است. این خاطرات ضبط و پیاده سازی و در صورت امکان به عنوان کتاب خاطرات زنان تدوین و چاپ خواهد شد.

برگزاری برنامه‌ «خورشید خانه‌ات باش» با موضوع سواد رسانه‌ای و آسیب‌های رسانه در محیط خانواده از طریق ویدیو کنفرانس، برگزاری برنامه‌هایی تحت عنوان «کوی نیک نامی» با معرفی کتابی از خاطرات زن شهید یا ایثارگر به وسیله خود نویسنده یا کتابدار، به صورت ویدیو کنفراس و برگزاری برنامه ای تحت عنوان نشست اندیشه ورز با دعوت از یکی از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و پخش آن از طریق ویدیو کنفرانس به مناسبت چهارم خرداد برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha