«پسرم رسول» جلوی دوربین رفت
کد خبر: 3972007
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
با محوریت سردار سلیمانی؛

«پسرم رسول» جلوی دوربین رفت

«پسرم رسول» فیلمی تلویزیونی به کارگردانی نبی قلی‌زاده است که فیلمبرداری آن در کرمان آغاز شد.

به گزارش ایکنا، «پسرم رسول» عنوان فیلمی تلویزیونی به کارگردانی نبی قلی‌زاده است که چند روز پیش فیلمبرداری آن در شهر اندوهجرد کرمان آغاز شد. تهیه‌کنندگی این کار را نازنین پیرکاری برعهده دارد و این تله فیلم به سفارش شبکه پنج سیما جلوی دوربین رفته است.

بنا به این گزارش، «پسرم رسول» قرار است به نوعی به سجایای اخلاقی سردار دل‌ها توجه داشته باشد. ایلیا آغاسی بازیگر نوجوان در این تله‌فیلم عهده‌دار نقش اصلی کار است. خسرو احمدی، محمد ربانی‌پور، وحید نفر، اندیشه یدی، احسان رضوانی، مونا فارسی، آرزو جعفری، اقلیما منصوری، فرشیده گلزاده، مریم اکبری و برخی از بازیگران بومی کرمان در این تله‌فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم که به جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز ارسال خواهد شد، آمده است: «حال پدر نامساعد است. رسول می‌داند عمر پدر به این دنیا نیست. اوهر طور شده باید برای امری مهم خود را به حاج قاسم برساند، اما در میانه راه، رازی بزرگ برای او برملا می‌شود».

نازنین پیرکاری پیش از این؛ مجموعه مستندهایی، چون «یک چکه ماه» را تهیه کرده و در ماه‌های اخیر نیز اجرای برنامه «سلام صبح بخیر» را برعهده داشته است. نبی قلی‌زاده کارگردان این اثر نیز تاکنون چند مستند، فیلم سینمایی و تلویزیونی ساخته که از آن جمله فیلم سینمایی «آکو» حضور در ۱۸ جشنواره بین‌المللی را تجربه کرده و جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری را به دست آورده است.
انتهای پیام
captcha