تشکیل جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌ها / انتقال به مکان جدید
کد خبر: 3972104
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

تشکیل جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌ها / انتقال به مکان جدید

جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسه و تشکل‌های قرآن، 28 اردیبهشت‌ماه به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسه و تشکل‌های قرآن و عترت فردا، 28 اردیبهشت‌ماه، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت 14 با حضور اعضا به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

در ابتدای این جلسه، محمد انجم‌شعاع، مدیر عامل اتحادیه به ارائه گزارش درباره اجرای مصوبات جلسات گذشته و گزارش از کمیته‌های اتحادیه می‌پردازد. بررسی و تصویب ساختار پیشنهادی،  تصویب نهایی آیین‌نامه داخلی مصوب کمیته تلفیق، تصویب نهایی شرح وظیفه کمیته‌ها و مأموریت‌های کمیته‌ها، بررسی و تصویب تراز مالی اتحادیه منتهی به سال 1399 از دیگر دستورات این جلسه است.

از دیگر دستورات این جلسه می‌توان به بررسی و تصویب پیشنهادهای کمیته نخبگان، بررسی و تصویب برنامه و بودجه 1400 اتحادیه کشوری، بررسی و تصویب مجموعه اقدامات اجرایی اتحادیه کشوری و مؤسسات در موضوع اقدامات ملی اسناد شش‌گانه، بررسی وضعیت مشکلات مالیاتی و بیمه و قوانین حاکم بر مؤسسات، بررسی وضعیت مؤسسات معین دستگاه‌ها و نیز شکل گیری تشکل‌های موازی و هم‌عرض اتحادیه و عضویت همزمان اعضا و بررسی وضعیت میزان تعامل دستگاه‌ها با اتحادیه کشوری در یکسال اخیر اشاره کرد.

حسن محمدی‌، سیدمحسن موسوی‌بلده، مرتضی طلایی، سیدعلی‌محمد سرسرابی، امیرحجت مرادی، جواد سعیدی، محمدحسین اسلامی‌، حسین خاکساری‌هرندی، مهدی مقامی، رحیم قربانی‌، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، میثم طاهرآبادی، نهضت حورزاده‌، لاله افتخاری و پیمان سلیمی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد الهی، محمد پیلان‌نژاد و قاسم جهان‌آراد به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی هستند. 

همچنین بنابر خبر دیگری از اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، بر اساس مصوبه هیئت مدیره این اتحادیه، محل دفتر این اتحادیه به خیابان سمیه، تقاطع خیابان استاد نجات الهی، پلاک ۲۴۹، طبقه سوم، واحد ۷ منتقل شد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند باشماره‌های ۴۲و۸۸۳۸۳۳۴۱-۰۲۱ تماس بگیرند. ایمیل اتحادیه به نشانی ethadyeqoraniran@gmail.com قرار دارد. 

یادآور می‌شود، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، از مردادماه سال گذشته و با ادغام دو اتحادیه سابق، تشکیل و فعالیت خود را در محل بلوار کشاورز تهران آغاز کرد که بنابر مصوبه هیئت مدیره به تازگی به مکان جدید منتقل شده است. 

انتهای پیام
captcha