تکذیب ادعای نتانیاهو از سوی وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین
کد خبر: 3972139
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

تکذیب ادعای نتانیاهو از سوی وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین

وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین در واکنش به انتشار عکس پرچم این کشور از سوی نتانیاهو در میان کشورهای حامی اسرائیل واکنش نشان داده و تاکید کرد که سارایوو تنها از صلح حمایت می‌کند.

تکذیب ادعای نتانیاهو از سوی وزیر خارجه بوسنی هرزگوین / عکس وزیر خارجه بوسنی ارسال کردم با این عوض کنید

به گزارش ایکنا به نقل از یورایژن تایمز، وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین ادعای نتانیاهو درباره حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی را رد کرد.

بیسرا تورکوویچ(Bisera Turkovic)، وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در توئیتی در واکنش به انتشار عکس پرچم بوسنی و هرزگوین توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در میان کشورهایی که از تل‌آویو حمایت می‌کنند، تأکید کرد: سارایوو تنها از صلح حمایت می‌کند.

تورکوویچ تصریح کرد: ما از یک راه حل عادلانه بین فلسطین و اسرائیل حمایت می‌کنیم. هیچ حمله و تنشی نمی‌تواند به صلح و ثبات منجر شود. ما می‌خواهیم حملاتی که باعث کشته شدن انسان‌های بی‌گناه می‌شود، فوراً پایان یابد.

تورکوویچ خاطرنشان کرد: بوسنی و هرزگوین از نهادهای بین‌المللی خواسته تا برای پایان این حملات تلاش کنند.

نتانیاهو پرچم کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا، آلمان، ایتالیا و بوسنی و هرزگوین را در پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: از اینکه در کنار اسرائیل ایستاده‌اید و از جنگ آن در برابر حملات تروریستی حمایت کردید، متشکرم.

همچنین شفیق ظفروویچ، عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی وهرزگوین نیز به این پست نتانیاهو واکنش نشان داده و اعلام کرد که بوسنی هرگز از اسرائیل حمایت نکرده و نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha