مهلت ارسال آثار به پویش «خانه‌های قرآنی» تمدید نمی‌شود
کد خبر: 3972329
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

مهلت ارسال آثار به پویش «خانه‌های قرآنی» تمدید نمی‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به پویش «خانه‌های قرآنی» تا سوم خردادماه اعلام شده است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش«خانه‌های قرآنی» در البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم و تعالی که در جامعه اسلامی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت برگزاری برنامه‌های قرآنی برای مصونیت از هرگونه آسیب و گزند است که به همین منظور باید تمام تلاش و اهتمام خود را به‌کار گیریم.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم در ترویج معارف قرآن کریم به‌خصوص در ایام کرونا موفق عمل کنیم می‌توانیم از فیوضات معنوی نیز بهره‌مند شویم که این مسئله به‌عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت بوده و انتظار می‌رود تعاملات و هماهنگی‌های خوبی در این زمینه صورت گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: پویش ملی خانه‌های قرآنی به‌خاطر ترویج مفاهیم و معارف قرآنی در دوران کرونا مبنای کار قرار گرفت و به‌خاطر استقبال عمومی بالا توانست جایگاه خوبی پیدا کند که به همین منظور ارسال آثار به این پویش تا سوم خردادماه در نظر گرفته شده است.

شکری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان تا سوم خردادماه فرصت دارند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و آثار خود را در محور‌های مختلف عکس، نقاشی و فیلم کوتاه به این پویش ارسال کنند و موضوعاتی همچون قرآن، دعا، نماز جماعت و روزه اول و مناجات‌خوانی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این ویژه‌برنامه با مشارکت فرهنگ و ارشاد و کانون‌های فرهنگی مساجد در نظر گرفته شده که به منتخبان هزینه مشهد مقدس اهدا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را از طریق پیام‌رسان به شماره ۰۹۰۱۴۰۲۱۵۱۶ همراه با مشخصات خود ارسال کنند و در این پویش شرکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha