معرفی برگزیدگان دومین مسابقه سراسری تقلیدی فرازهای آسمانی
کد خبر: 3977079
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

معرفی برگزیدگان دومین مسابقه سراسری تقلیدی فرازهای آسمانی

دومین مسابقه سراسری تقلیدی فرازهای آسمانی از سوی مؤسسه امام رضا(ع) اهواز با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

معرفی برگزیدگان دومین مسابقه سراسری تقلیدی فرازهای آسمانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، دومین مسابقه سراسری تقلیدی فرازهای آسمانی از سوی مؤسسه امام رضا(ع) اهواز با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

براساس این گزارش، در بخش تقلید در سبک استاد منشاوی، بالای 16 سال، سید حسن آلبوشوکه از خوزستان و محمد باقریان استان البرز به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند. برگزیدگان همین رشته در مقطع سنی زیر 16 سال، به ترتیب محمدپارسا محمدی فرهنگی از همدان و جاسم برشدی  از خوزستان هستند.

در رشته تقلید در سبک استاد شحات در مقطع سنی بالای 16 سال، امیرحسین باقری از همدان رتبه اول و رضا رحمانی از خوزستان رتبه دوم را به دست آوردند. در همین رشته در مقطع سنی زیر 16 سال، رتبه اول به امیر حسین سواری از خوزستان و رتبه دوم به امیرضا پرتلو از استان تهران رسید.

در رشته تقلید در سبک استاد مصطفی در مقطع سنی بالای 16 سال، خلیل سواری از خوزستان اول و حمید اله فیاضی از قم دوم شدند. در همین رشته در مقطع سنی زیر 16 سال، مبین نصیری از آذربایجان غربی و محمد آقایی از اصفهان به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

در رشته تقلید در سبک استاد عبدالباسط در مقطع سنی بالای 16 سال، علی اکبر محمدی از قم و مصطفی سواری از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند. در همین رشته در مقطع زیر 16 سال، محمد سعید علم خواه از قم، رتبه اول و مصطفی محمدی از خوزستان رتبه دوم را به دست آوردند.

گفتنی است، احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، جلیل بیت‌مشعل، ناصر دغاغله‏، قاسم مقدمی و محسن سلیمانی  داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام
captcha